eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: U.T. ZAWADKA | Łuków
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Siemka

Kupiliśmy 2 naczepy typu chłodnia, jedna niestety została już obdrapana przez naszego nowego kierowce co widać. Druga natomiast jest świeżo odebrana od oklejenia i dopiero ma na koncie jedną trasę od dealera do naszego warsztatu.

Image
Image
Image
Image

Typ: Chłodnia
Agregat: Thermo king SL-200e
Rocznik: 2007
Masa własna: 6,5t
Ładowność: 24t
Pojemność: 33 Europalety
Zawieszenie: pneumatyczne 1 oś podnoszona
Osie: SAF
Liczba Osi: 3
Układ hamulcowy: ABS,EBS
Informacje dodatkowe: Paleciary, hamulce tarczowe
Rejestracja: LLU 1876R

Image
Image
Image
Image
Image

Typ: Chłodnia
Agregat: Thermo king SLX 200
Rocznik: 2017
Masa własna: 6,5t
Ładowność: 24t
Pojemność: 33 Europalety
Zawieszenie: pneumatyczne 1 oś podnoszona
Osie: SAF
Liczba Osi: 3
Układ hamulcowy: ABS,EBS
Informacje dodatkowe: Paleciary, hamulce tarczowe
Rejestracja: LLU 6492M

Planujemy zakup jeszcze jednej nowej sztuki z przegrodą temperaturową.
Całkiem ciekawe fotki Smile
Pięknie Konradzie! Smile 10/10
Siemka

Kupiliśmy jeszcze jedną nową chłodnię, marki Schmitz Cargobull, która kosztowała nas 220 tyś. zł. Dostaliśmy prawie 20 tyś. zniżki, więc cenowo jest dla nas na korzyść. Teraz trochę informacji, naczepa posiada agregat Thermo King SLX 200, drukarkę cargo print, która na życzenie klienta wydrukuje informacje o temperaturze z przebiegu całej trasy. Naczepa posiada również wyświetlacz combo display, dzięki któremu kierowca patrząc przez lusterko na wyświetlacz zamontowany na rogu naczepy może śledzić na bieżąco temperaturę jaka panuje wewnątrz chłodni. Myślę że starczy opisów, czas na zdjęcia i szczegółowe dane.

Image
Image
Taka odrapana naczepa też ma swój urok Big Grin
No naczepy szkoda, pewnie po pensji polecieliście kierowcy, nie? Smile
Siemka Smile
Chciałem pokazać wam zestaw którym będę się aktualnie poruszał po europejskich szlakach.Biggrin

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Za niedługo powinna wpaść relacja z pierwszej trasy tym zestawemTongue
Witam serdecznieSmile
Czas rozruszać trochę firmowy temat, więc zacznijmy opowieść.
Zajechałem rano na bazę i zacząłem się powoli wpakowywać do auta (trzeba jeszcze dokupić parę rzeczy ale to dojdzie z czasem). Po wpakowaniu się poszedłem do biura po dokumenty. Dostałem wytyczne od spedytora i ruszyłem się załadować na Anglię, a dokładniej do Portree. Wskoczyłem od razu na autostradę, więc drogi ubywało szybko, a kilometry przybywały jeszcze szybciejSzczerbol. Po drodze obyło się bez większych problemów, jakieś krótkie zwężki, brak kolejek na bramkach. Wieczorem byłem już na promie do Anglii. Awizację miałem na 12, a na rozładunku bylem już o 6 rano. Całe szczęście że ja jestem poliglota to poszedłem na magazyn zagadać z chłopakami w starym stylu (czyt. Czteropak)Cool i zaraz byłem podstawiony pod rampą. Teraz czekam na dalsze wiadomości od spedytora.
Łapcie fotki z trasy:
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Zachęcam do komentowania i oceniania. Wink
Dobrze jest, jeszcze popracuj nad ujęciami i moda na grafę polecam.
Witam wszystkich serdecznie,
Łapcie kolejną porcję fotek tym razem z trasy Anglia - Rumunia. Mam nadzieje że będą się podobać.


Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Zapraszam do komentowania i oceniania
Przekierowanie