Hejtują nas ludzie bo kiedyś taki jeden człek coś o nas wymyślił i się poszerza,a my nie publikujemy naszych atutów bo w sumie po co i co to ma na celu? ci co są w vs to wiedzą,a na naszym forum mamy wraz ze zdjęciami wszystko opublikowane jak co wygląda.
Widać dalej tutaj zacięta walka. Fakt faktem, że w rzeczywistości firmy, które są rozwinięte na trochę większą skalę, posiadają większy tabor, w życiu nie zakupiłby tak starych ciężarówek. Tych starych jeszcze sporo jeździ po naszych drogach, przeważnie służą do brudnej roboty, ale posiadają je malutkie prywatne firmy. Wszystko zależy od tego jak się dbało. Ja jeździłem renówką z 98 i sypała się niemiłosiernie. Praktycznie co chwilę trzeba było coś naprawiać i nie przejechałem ani jednej trasy bez awarii.
trucker2121 dokładnie,ale znowu mój ojciec kilka lat bez ani jednej awarii na starym volvie przejeździł,a my chcemy szczególnie dla nowych kierowców zakupić starsze auta,bo są wytrzymalsze i łezka w oku się nie zakręci jak gdzieś się porysuje albo coś,ale jeszcze nic nie jest w 100% wiadome.
Stare auta są trwalsze bo niebyły robione tak jak teraz, że wyjedzie, zrobi 10-15 tysięcy i wraca na serwis.
Kupowanie ich teraz to pomyłka bo koszta sprawiłyby że po paru trasa zwijasz interes bo nie wyrabiasz na opłatach.
Ale szacunek należy im się za to ile przejechały i jak przejechały.
Ja swoją drogą uwielbiam Mana F2000, którym zjeździłem najwięcej, Scanię 164L i Dafa 95.
Wiesz ale do 2006r tak jak napisałem były już euro 5 ewentualnie euro 4,więc nie widzę problemu,lecz widzę że jesteś do końca nie wtajemniczony jak to wygląda,bo nawet licząc euro 2 można kokosy zbić,trzeba tylko być obeznanym w tych sprawach.Ja uwielbiam stare auta,te nowe pokemony mi się wgl. nie podobają,są zbyt "wydziwione" wg. mnie a elektronika w nich to istny koszmar.
(06/05/2015 07:09 PM)Rabtuś napisał(a): [ -> ]No zajefajne
Hahahahahahahahahahahahahahahahaha oj Maciek, Maciek
Tak jak napisał Zwiadek w CB
Cytuje.
"Pokazując firmę gadasz jakbyś dopiero zaczynał tam pracę, a nie miał wszystko ogarnięte w 100%."
Ets 2 tnie ci się lekko i źle się przez to ogląda film.
Jeździsz też nie za dobrze, a najgorsze było to jak zatrzymałeś się na środku drogi pod koniec filmu.
Już wszystko jest dostępne dla naszych kierowców,pomysł narodził się ze 3 mies. temu może trochę mniej,realizacja była długa,ale wszystko się udało. Trucker Paweł ja tylko na chwilę się zatrzymałem na końcu,potem odjechałem na CPN,ale w tablecie już mam całą pamięć zużytą prawie więc nwm czy by mi wystarczyło.A laptop mój też za mocny nie jest.