eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: U.T. ZAWADKA | Łuków
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Ogólnie brakuję trochę większej różnorodności perspektyw (jakiś fotek z tyłu, wnętrza itp.) ale i tak jest ładnie.
Witajcie.
Jako że trochę czasu już upłynęło od ostatnich wpisów na firmowej zakładce, nastał czas, by wyciągnąć sprawy U.T. ZAWADKA trochę na wierzch w etrucks.pl.
Zdaje się, że będzie to trochę, jak odkrycie dinozaura na wykopaliskach, bo z tego co widzę, ostatni wpis jest z sierpnia poprzedniego roku, ale, i tu Was zaskoczę, firma się nie zwinęła.
Działa dalej, ma pewne perspektywy na rozwój, powoli wdraża nowe rozwiązania i systemy, w tym, co już nam szumnie zapowiada szef Konrad, planuje postawić na innowacyjne rozwiązania telematyczne, które mają niby usprawnić zarządzanie flotą, nadzór nad kierowcami i temu podobne sprawy.

Wydawać by się mogło, że w U.T. ZAWADKA nastał pewien zastój, być może powolne wygaszanie działalności. Ale nie, koła kręcą się dalej, koledzy kierowcy, ci którzy pozostali w firmie, nakręcają kolejne km na osie zestawów.
Tak jest i ze mną. W międzyczasie, od ostatniej relacji, w powierzonej mi Scanii licznik wykręcił 100k km.
A i zrobiło się ciekawiej, bo firma nawiązała współpracę z partnerami biznesowymi w Skandynawii, Włoszech, Francji oraz Hiszpanii.
Nie jest więc już tak nudno, jak było dotychczas, że trasę z Łukowa do Londynu można było pokonać z zamkniętymi oczami, hehe. A i ładunki od czasu do czasu trafiają się rozmaite, tak dla odskoczni od naczepy z agregatem za plecami.
Ogólnie rzecz ujmując, po otwarciu się U.T. ZAWADKA na nowe oferty rynku transportowego, średnia długość pojedynczych tras wynosi ok. 2,5k km, lata się ze wschodu na zachód, z północy na południe, w te i na zad po Europie, a Polskę traktuje się jako kraj tranzytowy, gdzie można jeszcze "na legalu" w tej całej Unii wykręcić pauzę 45h "w kabinie".
I z takiego to kołowania po Europie, głównie po jej daleko północnych krańcach zarzucam relację.

Ogólnie, trasa z ostatniej rozpiski obejmowała kółko: Polska - Włochy - Norwegia - Słowacja - Rosja - Dania - Polska.
Dało to łącznie 19 143 km wykonane w okresie 11.12.2017 - 15.01.2018.
Scania przepuściła w tym czasie przez komin 7 tys. litrów ON, uzyskując średnie spalanie 36,5l/100km, przy średniej masie ciąganych ładunków ~19 ton.
Zaczęło się jeszcze "późną jesienią", skończyło zimą w pełnej krasie.
OK, koniec farmazonów, czas na skreeny. Pozdrawiam.

1. Przejście graniczne między północną Rosją i Finlandią, okno w okno z kolegą z nadgryzionego już zębem czasu MAZa (bo to niby moja skakanka jest "młoda".
Image

2. Widoczki, widoczki, widoczki....
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Jeden z punktów docelowych. Już dalej na północ nie da rady...
Image

Na Święta musiała do "budy" zagościć świąteczna atmosfera, hehe
Image

Rozładunek w nieciekawym miejscu, podjazd w wyznaczone miejsce zajął mi pół godz.
Image

Następnie przepinka naczep, bo ktoś miał wizję, by sprawdzić firmę w transporcie ultra lekkich i mega drogich jachtów. Że też to padło na mnie...
Image

Image

3. Widoczki, widoczki, widoczki...
Image

Image

Po kolejnej przepince, znów z dołu na górę Europy. Coś koledze z MANidła nie poszło na lodzie....
Image

4. Zima, nie zima, spedytor cały czas pogania:
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

5. I zima w pełnej krasie
Image
Baardzo fajne zdjęcia. A jak z rekrutacją do Was?
Na razie zamknięta, ale już kończymy powoli zmiany, za niedługo będziemy otwierać.

DawidTGX

E no ale ten platon to do poskalowania. Ogółem nie lubie takiego pierd..nika w samochodzie no ale cóż. Gusta guściki. Zdjęcia nie są jakieś wybitne, te same kadry i w cieniu. Jedynie to 2 i 3 fotka trochę lepiej wyglądają od reszty. Polecam jakiś modzik na pogodę pobrać albo program do obróbki.
Siemka, mam dla was 2 foty na odświeżenie tematu, przy okazji napiszę że brak naszej aktywności jak już wcześniej napisał Rafał, jest spowodowany dosyć sporymi zmianami w firmie, myślę że mogę już co nieco zdradzić co się u nas dzieje, lecz za dużo też pokazywał nie będę. Chcę was trochę zaskoczyć, ale w skrócie, aktualizujemy całą flotę, stawiamy nowy system który ułatwi nam prowadzenie firmy, budujemy nową bazę (to wam akurat mogę zdradzić więc wrzucam 1 zdjęcie podglądowe). Czy coś jeszcze? tak i to dużo, ale powiem wam o reszcie jak już ruszymy, a planujemy ruszyć na początku Marca, jeśli chcecie wiedzieć więcej to zachęcam do śledzenia naszych firmowych wątków bo powoli będziemy was wtajemniczać w to co się u nas dzieje.

Image

Image

No i jak napisałem jedna fotka na bazie. (Wszystko jest ciągle w fazie tworzenia)
Image
Elegancko Wink Czekam na start.
Wyprawa na koniec świata - dalej na północ to już się na mapach ETS2 nie da wypuścić.
Jako że dostawa na tak znaczną odległość zakończyła się sukcesem, a przyszło mi też czekać 3 doby na rejs powrotny na stały ląd, pozwoliłem sobie na małe zwiedzanie archipelagu Svalbard (dalekiej prowincji Norwegii).
Teraz już wracam, kierunek Genewa Smile
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

W międzyczasie zrobiłem też trochę porządków w kabinie. Część gadżetów musiała znaleźć swoje miejsce w schowkach, gdyż na tych skandynawskich serpentynach jednak dość mocno ograniczały widoczność. A do co niektórych manewrów, praktycznie każdy centymetr kwadratowy niezasłoniętej przedniej szyby był przydatny.
Samym koniem po śniegu, krzyż na drogę. Fotki standardowo z klasą Wink
Kamil, na szczęście to nie ja opłacam ubezpieczenie od zestawu. Inna sprawa, to z pustą „teściową” byłoby jeszcze gorzej. Zwłaszcza, że żeby dotrzeć do tej stacji polarnej, musiałem pokonać niezłe serpentyny i różnicę poziomów od 10 do 500 m.n.p.m.
Przekierowanie