eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: M&D International
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
M&D International
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Początki firmy sięgają 2009 roku, kiedy zakupiłem swoją pierwszą ciężarówkę. Było to Volvo FH12 + Kogel SN24. Dzielnie nim pokonywałem kolejne kilometry a pozycja na rynku jako przewoźnika rosła w siłę. Wraz z rozwojem firmy, tabor firmy się powiększał. W najlepszym momencie było 14 zestawów, które dzielnie pokonywały kolejne kraje oraz szlaki. Od zawsze, tabor stanowiły głównie naczepy typu firanka oraz platformy. Był epizod z chłodniami, jednak ten rodzaj transportu nie przynosił spodziewanych zysków. Niestety powiększający się kryzys spowodował redukcję taboru oraz konieczność wymiany na nowszy. Nie można też zapominać, że jedną z ważniejszych gałęzi naszej działalności był i ciągle jest handel pojazdami ciężarowymi oraz naczepami. Mimo sporego nasycenia się rynku Afrykańskiego samochodami z Europy, ciągle można zarobić sprzedając starą Scanię bądź Mana. W aktualnej chwili, tabor liczy 2 ciągniki siodłowe marki DAF oraz 3 naczepy. Mniejszy tabor nie oznacza mniejszej zdolności w obsłudze klienta, bo współpracujemy z wieloma przewoźnikami. Przez wiele lat nawiązałem sporo znajomości biznesowych, które teraz owocują zyskami oraz pewnymi zleceniami. Współpracujemy z takimi firmami jak:
  • Mega Sp. z o.o.
  • Alsecco Sp. z o.o.
  • Intersnack
  • Franz Kaminski Waggonbau Polska Sp. z o.o.
  • Schattdecor Sp. z o.o.
  • Głuchołaskie Zakłady Papiernicze Sp. z o.o.
  • Polaris Industries
  • Migra sp.j. Producent konstrukcji stalowych
  • Grodcono Fabryka Wafli
  • Česko-slezská výrobní, a.s.
  • Malta-Decor S.A. Zakład produkcji papieru

Oraz wiele innych klientów. Dafy jakimi się poruszamy to stary nie zawodony XF95 wyposażony w 430 konny silnik oraz największą kabinę. Drugi Daf to zasłużona już 105 w kolorze różowym również w największej kabinie. 4 października minęło 5 lat odkąd nim jeżdżę na wirtualnych szlakach. Przez ten czas zrobiłem nim wg ETSowkich liczników 142tyś km. Dużo czy mało nie wiem, sam nim jeździłem przez te 5 lat. Naczep posiadamy aż 3. Jest to Krone Profiliner, Kogel MAXX platforma oraz laweta do przewożenia ciężarówek produkcji rodzimej, czyli MEGA Nysa. Niżej zamieszczam dokładny opis taboru oraz zdjęcia.
VOLVO FH5 540 + SCHMITZ SKO
Marka: Volvo
Model: FH540
Rok produkcji: 2023
Zdjęcia:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

VOLVO FH440 E5 + SCHMITZ SKO
Marka: Volvo
Model: FH12 440 Euro5
Rok produkcji: 2008
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

SCANIA R450 + Krone Profiliner
Marka: Scania
Model: R450 Topline
Rok produkcji: 2016
Image
Przy 95 bym dał jakieś naklejki, a różowy 105 wiecznie żywy i wiecznie piękny, czekam na relację. Big Grin
Huh, ludzie powinni uczyć się od ciebie jak to powinno wyglądać! Jest kozacko ?
Może kiedyś pokażesz nasze wspólne foto :>
Trzeba było dzwonić Dolczi do mnie Wink bym wpadł polatać u Ciebie, a tak poszedłem w własne. Kto nie zna, kto nie pamięta to przypominam, ta firma to legenda polskiej sceny symulatorów. Pozdrawiam Wink
Kolorystyka ciekawa bo jest inna niż w innych firmach więc tylko życzyć powodzenia w prowadzeniu firmy.
I od razu w oczach pojawiają mi się auta Karst-Trans! Big Grin Dafy wyglądają bombowo Big Grin, jest Polski klimacik nie ma co, czekam na jakieś relacje i rozwój tego tematu! Smile
Nysa (PL) --> Brno (CZ) --> Nysa (PL)
Mała relacyjka od Grześka. Ja przyciągnąłem naczepę z Bremerhaven, a on pojechał ją zrzucić do Brna. Ładunek do najlżejszych nie należał, ale co Euro3 to Euro3 :E Wyjazd z bazy poniedziałkowym popołudniem, w stronę Prudnika.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Czechy, bezproblemowy odcinek trasy.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Towar zrzucony, można wracać.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
W stronę kraju, auto zawsze jedzie szybciej :E
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Powrót do Nysy i oczekiwanie na wtorkowy załadunek na Litwę.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Ja aktualnie cisnę na północ Francji z kontenerami. Na powrót mam wziąć części z siedziby Benalu do Nysy, więc powrót pod sam dom. Blush
Nie wierzę własnym oczom. Dolores we własnej osobie! Big Grin
Kiedyś to się grało i stało na przejściach. A teraz to nie to samo.
Jak zawsze relacja na plus i czekam na kolejne relacje.
O cholercia nie sądziłem, że jeszcze zobaczę tą firmę. Brakuje teraz jeszcze Nowackich Big Grin
Przekierowanie